Marketing Automation

Marketing Automation

 

Marketing Automation (Automatyzacja Marketingu) to dużo więcej niż e-mail marketing (choć e-mail marketing wchodzi w skład działań MA). To zintegrowany system informatyczny i zestaw powiązanych procesów pozwalających na bieżąco gromadzić i analizować wiedzę o klientach i potencjalnych klientach firmy, sales ich preferencjach, for sale oczekiwaniach, ampoule a także działaniach, jakie podejmują np. na stronie internetowej lub po otrzymaniu wiadomości e-mail.

Automatyzując procesy marketingowe i sprzedażowe, oszczędza się czas, zasoby (a w rezultacie i pieniądze). Dzięki temu, działy marketingu mogą skupić się na swoich kluczowych zadaniach i realizacji strategii firmy (a nie bieżących działaniach operacyjnych). Firmy korzystające z systemów MA:

  • zauważają nawet 300% wzrost liczby kontaktów dostarczanych do działu sprzedaży;
  • obserwują spadek liczby zignorowanych leadów z 80% do 25%;
  • notują wzrost przychodów o 10% (wynikający wyłącznie z automatyzacji procesów zarządzania kontaktami);
  • osiągają (w 63% przypadków) wyższe wzrosty niż ich konkurencja.

Jako firma wspierająca naszych klientów w budowaniu marki oraz rozwoju sprzedaży online, projektujemy oraz implementujemy dla nich dedykowane rozwiązania Marketing Automation. Korzystamy przede wszystkim z wiodącej (nie tylko na polskim, ale także na europejskim i światowym rynku) platformy MA - SalesManago.

SalesManago - Marketing Automation

System SalesManago umożliwia m.in.:

  • indentyfikację i monitoring kontaktów (oraz anonimowych odwiedzin) na Twojej stronie internetowej
  • e-mail/SMS marketing, dynamiczne treści na WWW, integracja kanałów mobile oraz social media
  • wielokanałową automatyzację i personalizację działań marketingowych w czasie rzeczywistym 
  • zaawansowaną analitykę oraz scoring klientów (leadów)
  • personalizowany remarketing w sieciach reklamowych i in.